luni, 24 noiembrie 2008

A nins


Simbata, 22 nov.2008, a nins prima data anul asta, la noi in Sibiu si aproape in toate orasele din Romania. E frig si urat. Multora le place iarna, dar eu nu mai pot spune asta, de ceva vreme . N-o detest, dar undeva pe-acolo. M-am saturat sa ma doara toate, din cauza vremii. M-am saturat de mizeria care ramane, doar dupa o zi de ninsoare. M-am saturat sa ma chinui sa platesc facturile de gaz, chiar daca am un real ajutor ,din partea unor iubitori de Lilik.
Si nu-mi mai plac, nici sarbatorile. Zici ca toata lumea e nebuna, nebuna, sa goleasca rafturile din magazine, - cred ca-si cumpara si ce nu le trebuie- doar asa, ca-i Craciunul si hai sa luam de toate. Niste disperati. Nu stiu daca o sa apuc ziua in care sa ma duc in magazin si sa pot alege in liniste un cadou pentru fiecare din inima mea. Prea mult stres, de iti pierzi si ultima idee cu care ai plecat de-acasa (vizavi de cadourile pe care ar trebui sa le faci).
In fine, nu cred ca trebuie sa pun accent:" cum ca e doar parerea mea"....asta din moment ce e blogul meu si culmea eu il editez, nici macar nu are importanta pentru ce, sau pentru cine. Egal. Cred ca o sa-i vina cit de curand sfarsitul si astuia. Cum s-au terminat multe alte scrieri, picturi, desene si multe alte incercari pretinse artistice....Eh, hai sa mai scriem cate ceva pana-i vine sfarsitul ....Si sa revenim la frumoasa iarna.
N-am fost in stare sa schiez niciodata, cu toate ca am fost pe schiuri si cica m-am descurcat.Fapt pentru care, as putea sa ma descurc si acum(HA, ce mult as vrea). Dar n-am avut cu cine si de ce sa practic acest sport. In schimb m-am dat cu saniuta mult si bine. Si cu sacul... si cu vinisorul fiert cu scortisoara. De la astea nu s-a sustras nimeni niciodata. Intotdeauna am avut acoliti.
Ei, acum, nu mai pot sa fac nimic din ce faceam odata. Am iesit in luna ianuarie la sanius, cu nepotu meu preferat (de la sora-mea), cu varu si familia lui ...Bineinteles ei s-au aventurat pe niste partii de sanie, negre dea dreptul- pentru necunoscatori: cu un grad de periculozitate avansat. No_si ce credeti ca am facut eu? Pe vremea aia inca puteam sa fumez.
Nici nu m-am atins de saniuta. Probleme cu coloana. M-am uitat la ei_ si mi-am dat seama de ce am probleme cu spatele. Asa ca am mai tras odata din tigara si am mai luat o gura de vin fiert, in timp ce-mi clantaneau dintii in gura de frig. No si uite asa, am ramas fara placerile iernii. Mi-au fost furate, odata cu rablagirea fizica, cu imbatranirea prematura a oaselor "zic eu".
O sa incerc sa mai fac ceva miscare, dar ma enerveaza ca e tot mai greu. Am momente bune, cind cred ca pot sa mut muntii si cum ma prinde un pic frigul cum ma pune la pat. No ,s-apoi mai bucurate ca vine iarna draguta....

Un comentariu:

Dan Gheorghe spunea...

vine ea primavara...