duminică, 30 ianuarie 2011

Aberatii de duminica seara

Azi mi-am facut curaj sa inving gerul de-afara printr-o plimbare. M-am dus sa-mi vizitez prietena, sau mai bine zis prietenele ( intre timp a mai crescut si fetita ei).
Aproximativ 5 km de drum (pe jumatate inghetat) i-am parcurs in 45 min cu o mica abatere, intr-un magazin. Frig, da'  relaxant altfel. Sibiul e trist iarna. Sau poate, e doar impresia mea. Poate ca-s toti la ski la Gura Raului sau la Arena in Paltinis. Cine stie?...chiar si Centrul era pustiu, la patinoar vreo doi copii si-atat. Nici-o animatie, nimic. Avea dreptate bucuresteanul ala de-a zis .."nu-mi place Sibiul, aici e prea pustiu, parca toata lumea e cu incetinitorul". Ce sa-i faci bietului om? a venit in extrasezon....si a venit la munca, nu la plimbare. Mi-e somn acum, dar e prea devreme pentru culcare. Asa ca mi-am zis sa mai aberez cate ceva pe blog. De forumisti ma feresc, sunt periculosi rau . Iti strica ziua, sau cheful de orice. Ma feresc de elementele negative de orice fel. Rar mi se intampla sa fac cate-un comentariu. Daca simt ca trebuie sa scriu, o fac cu drag, altfel toate-s reci pentru mine. Doamne ce somn mi-e....Intoarcerea, am facut-o tot pe jos, in 40 min. cred ca asta m-a doborat. Dar nu ma las. Inca 1 ora si dupa aia capitulez. Ma mut pe facebook sa-mi fac de cap......

2 comentarii:

Geanina Lisandru spunea...

Şi mie îmi place să merg pe jos, cât mai mult. Recordul a fost de 22 km într-o zi.

Referitor la comentarii, am aceeaşi optică. Las mesaje doar dacă postarea îmi transmite ceva, nu doar pentru a mă afla în treabă.

Am fost la Sibiu în urmă cu patru ani, la o competiţie naţională de informatică. Mi-a plăcut centrul oraşului foarte mult.

Zile pline de frumos!

Liliana Daniela Gîndilă spunea...

Multumesc frumos pentru comentarii. Va sarut.