marți, 15 februarie 2011

Duminica......


Duminca, e duminica,, asa ca am iesit la plimbare. Scurt dar deosebit de frumos. Soare, porumbei, copii, patinoar, tatici grijitori. Eu cu maica-mea, ne minunam de lume, cum si cati au iesit la soare la plimbare. Am incercat sa fac chiar niste poze…dupa cum se stie, am imbatranit, asa ca acasa am constatat ca pozele erau filme. Deci nu postez nimic…m-aud si asta strica tot…imaginea face mai mult decat o vorba ratacita….
Sigur ca n-o sa va pot descrie imaginea Primariei in Soare cu porumbeii in zbor, speriati de pasi grabiti ai unui trecator….
Acum un episod mai amuzant…langa tarabe-si strange-un muzicant, instrumentele cu care-a incantat publicul ce petrecea pe “corso”…. Langa tarabe ingheta o femeie ce vindea, bratari si plusuri de ziua indragostitilor….chiar daca-I de import…nici Dacia nu mai exista…ii iubim chiar si pe romani si arta lor…dar ce conteaza, un soare-I pentru toti. Si sa revin la episod, muzicianul de sezon,se-ntoarce catre vanzatoarea Valentina, si-o intreaba, intrebator…sa iau azi flori sau maine? Cand de fapt e ziua indragostitilor? Iar ea-I raspunde sfidator: Poti sa-I iei si azi ca ce conteaza, o iubesti si astazi sau numai maine,? cand e ziua lor, ziua indragostitilor!…..Sigur ca n-am mai resistat si-am ras usor, sa nu ii deranjez in conversatia lor deloc secreta , de parca ne invita pe toti sa interactionam…insa …desigur ca ne-am vazut de drum vizibil amuzate de décor si toate dinmprejur…..

Niciun comentariu: