marți, 5 februarie 2013

Exista oameni fara scop, fara tzel?

Exista oameni fara scop?

Am descoperit de curand, ca la aceasta intrebare, eu raspund cu DA.
In prima mea tinerete, cand eram zburdalnica si petreceam cu veselie aproape fiecare clipa, un tip(Gicu M. pentru cunoscatori), dintr-unul din anturajele mele, m-a categorisit astfel*.
Sigur ca, la vremea aceea, nu tineam cont de asa ceva. Imi traiam viata, asa cum era ea, cu bune cu rele. Nici acum nu prea realizez de ce a tinut sa afirme ca, eu sunt *o femeie de-aia fara scop in viata.
In fine, trecul e trecut, se pare ca expresia a ramas undeva ascunsa si a aparut la suprafata, cand ,am fost intrebata, de data asta de o femeie, care-ar fi scopul meu in viata .Cum de nu am tzeluri sau nazuinte...~a tras ea concluzia...~
Si eu am raspuns, din ce-am trait si din faptul ca nu mi-am propus nicicand ceva zelos, ca nu exista asa ceva in viata mea. Pur si simplu traiesc si cam atat, nu am nevoie de un scop sau de un tel in viata, ca sa traiesc.
Acum intervine intrebarea, daca mai exista astfel de specimene, fara scop ( dar cu multe trairi ).

Castigul cel mare de la 6/49 loto, nu se pune,...:-) ca fiind un scop in viata, nu-i asa?
E doar o loterie, iar eu joc doar de amorul cotizatiei. Joc singura si cea mai ieftina varianta. Adica sase numere bifate aleator, din patruzeci si noua date la alegere.

Sa-mi ajute Dumnezeu sa castig si poate-mi gasesc si eu vreun scop in viata.
Pana atunci, o sa traiesc asa cum stiu si cum imi da viata, bune, rele.'ce-o fi, pe sat o fi_(o expresie populara)

3 comentarii:

AncaT spunea...

Gicu M...ala care il stiu si io? :)

Liliana Daniela Gîndilă spunea...

asa ar trebui :)) in caz ca nu l-ai uitat.......

AncaT spunea...

nah, nu l-am uitat, Si mie mi-a zis una tare de tot, pe vremea cind veneam la Sibiu,la pregatire la franceza, daca-ti amintesti. :) S-a dovedit a fi oarecum adevarata treaba desi atunci io am fost mega ofensata ,tin minte ca am si plins ( deh, aveam 18 ani,ce stiam pe vremea aia). Gicu e cunoscut prin faptul ca niciodata n-a avut filtru la gura si a spus ce i-a venit in minte, pe principiul ce-i in gusa si-n capusa. Da stii ceva..io prefer oameni d-astia, care zic ce gindesc, decit d-aia care zic pe la spate. Acuma, ca i-ar trebui putin control si putina diplomatie..aia da. :)