miercuri, 17 iulie 2013

a treia zi de vacanţă

21 grade Celsius la Sibiu...semiînnorat...Ce să faci pe o aşa vreme?
Să pleci în ţările calde nu-i aşa?  Complicat....din toate punctele de vedere...
Cel puţin acolo e cald, uneori prea cald...Nici n-apuci să te relaxezi bine, că şi trebuie să iei avionul , să te întorci la vechea viaţă.
Nu cu mult în urmă, mi-a atras atenţia sau, mai bine zis ne-a atras atenţia (şi prietenei mele) un cântăreţ. După un concert live, în toamnă, la care i-a derapat puţin vocea, ultima dată când a concertat,s-a descurcat bine. Ei bine, pe acest om dacă-l urmăreşti pe facebook, acum e acolo acum e dincolo ...şi culmea mai are timp şi de făcut fotografii pe care le posează cu interes sporit. Ce nu e în regulă la el( mi se pare mie...), că nu interacţionează deloc cu fanii, respectiv admiratoarele...Le aruncă aşa nişte firimituri din obositoarea lui viaţă (hippie ai putea spune, dacă am trăi alte timpuri).. ş-apoi aşteaptă reacţii...şi acelea obligatoriu trebuie să fie pozitive...În rest, e perfect...din ce ne-arată...cumva obositor, dar altfel bun, bun băiat.

E a treia zi de concediu în care observ că trăiesc, precum pensionarii, adică perfect.
Mă trezesc prea devreme, trebăluiesc prin curte prin casă, după care, program de voie....E bine şi aşa rău ce să şi faci?doamne iartă-mă!
Concediu, viaţă, libertate! ( parcă lipseşte ceva...să fie vorba despre bani? Ah nu! ce-s ăia şi ce să faci cu ei?_duminică avem o nuntă în familie...Aş putea să fac măcar o mică şi modestă donaţie...cum invitaţia n-a fost pe numele meu, o să ocolesc, ca de obicei şi această petrecere tradiţională...n-am obligaţii şi nici plăcere, măcar e bine că am fost invitată...)

În legătură cu ziua de ieri,n-am făcut nici-un fel de febră, nici măcar musculară.
S-o trăim pe cea de azi! ;*



Niciun comentariu: