luni, 29 iulie 2013

încă în concediu...

...mă pregătesc de plecare la plajă....asta după câteva zile în care din nou mi-am otrăvit sufletul cu speranţă...
în jurul meu sunt numai bolnavi şi răniţi...unul s-a internnat azi,  pentru a doua oară în spital (privat de data asta),ba se operează, ba nu se operează. Pe nepotul meu l-a muşcat câinele curţii, a plecat la pansat...!bine le-am zis că e nevoie de botniţă...dar pe mine nu mă ascultă nimeni, aşa că,  de băgat în seamă nu mă aştept deloc. O trăsătură comună a proştilor, în general nu sunt băgaţi în seamă şi atunci când sunt, de obicei sunt luaţi în râs sau făcuţi de râs. Oricum suntem fericiţi...noi ăştia mai săraci cu duhul..sau cel puţin aşa se spune. Cum spuneam o să trec peste necazurile altora şi o să-mi văd de treaba mea...care-o fi aia,,,încă nu ştiu ;)

Niciun comentariu: