marți, 16 septembrie 2014

Primul guturai la inceput de toamna

Nu- i de mirare c-am racit. Dupa asa o vara tomnatica, asa o raceala anemica. Hai sa-i zicem guturai. Cu toate astea, sunt nevoita sa stau in casa. La sistemul meu imunitar slabit...asta e! Bai si nu ploua.
Virusi, praf, microbi in aer. In tara sunt inundatii, iar la Sibiu sunt doar nori care nu se scutura nici sa-i rogi. In apropiere se demoleaza o casa. Galagie, praf, ce mai...nasol domne, nasol...
Cu lacrimi in ochi si fara voce, incerc sa ma exprim cum pot (pentru aducere aminte )
Mai bine zis cum nu pot!
Maine sper sa-mi fie mai bine, sa pot iesi din casa...

6 comentarii:

Anonim spunea...

Vezi , daca nu ai mers la mare , la plaja , la soare ...
Si ce sa faci afara din casa ?!
Bate ferestrele in cuie , ca sa nu patrunda lumina si freamatul vietii !
Zavoraste bine si blog.ul ca nu cumva - Doamne fereste - sa ajunga ceva ori cineva la tine , nici macar un stafilococ !
Cumpara-ti neaparat o armura medievala si o centura de castitate ca nu cumva sa te penetreze ... gripa !
Citeste inainte de culcare necrologuri si tine evidenţa stricta a decedatilor !
Inchide si zavoraste tot , da drumul la caini , stinge lumina si bucura-te in felul acesta de viaţa !!

Liliana Daniela Gîndilă spunea...

Da' multe mai stii tu...Ce bine-ti scrie penelul! Laudabil! Parca-i fi nepotu-mio...Cat despre sfaturi, ce sa zic, le poti da fetelor tale sau baietilor tai. M-ai prins indispusa si n-am chef sa-ti tolerez comentariile asa zis inteligente...Sper sa te faci bine! In caz ca nu reusesti singur, sunt medici care te-ar putea ajuta.

Anonim spunea...

Pe mine ma pot vindeca medicii de o eventuala raceala dar pe tine nu te pot vindeca toti medicii din lume de prostie , rautate , urăciune fizica si sufleteasca !

Liliana Daniela Gîndilă spunea...

Cum spuneam...Asa bine le stii tu pe toate si faci niste aprecieri...Chiar nu stiu cum m-am ales cu un virus ca tine...

AncaT spunea...

si io m-am ales cu o minunata de raceala ( imaprtita cu darnicie de fiu-mio) de mi-am pierdut vocea vreo 3 zie. Bine ca a trecut :)
In rest ce sa spun...sunt cam fara cuvinte, dupa ce am citit mai sus.

Liliana Daniela Gîndilă spunea...

Ma bucur ca esti bine. Puiul cel mic e tare vesel prin poze. Frumos foc! Sa fie sanatos, alaturi de voi toti.

Cuvintele scrise mai sus nu conteaza, deci nu exista!
E plina lumea de anonimi.
Ce ne-am face de i-am baga in seama pe toti...inexistentii...?!