luni, 17 ianuarie 2011

Un raspuns...

Azi a fost o inmormantare. Un coleg si-a pierdut ( fizic ) mama (/cancer).
Tristetea se vedea pe chipurile colegilor, dar, cu toate astea, tot mai era loc, de cate-un banc. Asa e viata.
Nu vreau sa mai particip la slujbe de inmormantare. La ultima inmormantare (un var din frati-cancer), totul a durat de la, 11am pana la 8 pm. Nu durata m-a dat pe spate, ci suferinta participantilor, plus bocitoarele aduse de la tara....intalnirea cu neamul.....
Nu stiu cum, dupa atata antrenament pe la celebrari de genul asta, eu inca tot mai traiesc durerea.
Am ramas singura in birou, ceilalti fiind plecati la slujba... nu m-am simtit bine deloc...

Azi o sa postez cateva randuri pe un blog magnet(pozitiv), asa ca un raspuns. Simt ca trebuie sa fac asta.
-Ce inseamna blog magnet?....Un blog care are menirea de a te atrage, sau a-ti comunica ceva....
(chiar n-am legatura sau atractie fata de acel blog.....doar de un comentariu......)

2 comentarii:

Liliana Daniela Gîndilă spunea...

n-au postat raspunsul meu.. deja sunt obisnuita cu chestiile astea. Era un raspuns pentru o persoana, care a postat in data de 14 dec 2010 si de care soarta n-a uitat.

Liliana Daniela Gîndilă spunea...

Au postat rapunsul!.....uff...chiar eram dezamagita, nu conteaza daca e ceva mediocru, tot merita...zic eu. Si asa au zis si ei. Na bine, in sfarsit sunt linistita.