luni, 19 ianuarie 2009

Am obosit...

Am inceput lucrul de doua saptamani si deja vreau concediu...

Si nu degeaba se spune, ca orice inceput e greu...E greu sa recunosc, ca a fost foarte frumos de sarbatori. Spre surprinderea mea, chiar m-am relaxat si a fost totul pe gustul meu. Sigur ca intotdeauna e loc de mai bine...insa de data asta mi-a placut. Si desigur ca tot ce e bun se termina repede...Oricum, tot vara e mai frumoasa.

Ma gandesc tot mai serios, la ce idee geniala a avut sora-mea in urma cu cateva zile. Si tot nu ma pot hotari, ce sa fac in legatura cu asta. Ea a zis ca ar vrea sa ne adunam la ea de 2 ori pe saptamana, sa facem ceva miscare. A mers si merge la sala (gim) si stie exercitii de incalzire. In plus are si un aparat de vibromasaj. Ei!,,, si acum io ma gandesc, ca daca as mai achizitiona un stepper si o bicilcleta, parca m-as apuca si eu sa fac ceva miscare. In fine...uite ce framantari am eu!
Asta e una!
Alta ar fi, ca ce si cum sa fac, sa ajung anul asta sa vad si eu delta...Greu la inceput de an, nu-i asa?
Si ar mai fi si altele dar chiar n-am chef sa scriu........

2 comentarii:

AncaT spunea...

eee abia a inceput anul si tu ai obosit? treaba e asta? :)

da sa sti ca ideea cu miscarea e buna...io merg la gym de 2 ori pe saptamina cu vecina ( as mere io mai des da' vecina n-are singe-n ea) si parca altfel ma simt ca atunci cind nu fac miscare de loc. Mai ales ca aici mergi cu masina si la WC. Ma dispera chestia asta...americanii n-ar merge pe jos nici sa le dai bani...pina la cel mai apropiat magazin, fac cam 20 de min pe jos, nu e chiar asa departe ( pt persoanele din Europa probabil haha).Toti se uita la mine ca la urs cind le zic ca io ma duc pe jos pina acolo daca am de cumparat doar citeva lucruri...In fine...

ma bucur c-ai revenit cu postari...:)

CAZACU GHEORGHE spunea...

hei Sora Draga ai , deja inceputul ,tu stii cat ai de munca?
Ohho deja esti in inceput de an! Dar sa va ajute dumnezeu sa va puteti intari si de a lucra fara sa, simtiti durere sau oboseala , Slava Domnului.