marți, 10 martie 2009

Am incurcat-o............sau nu!


Persista in sufletul meu un sentiment de bine.Pozitiv. Si culmea, in jurul meu sunt doar necazuri. Ar trebui sa ma afecteze. Dar nu resusesc sa ma atinga aceste lucruri negative. Ma simt de parca as fi protejata. Ma simt bine. Cu toate ca nu dorm noaptea. Nu inteleg, si nici nu fac vreun efort pentru a intelege. Sunt foarte ciudata...Chiar si pentru mine am devenit ciudata....
In spital zace in coma, o fosta colega de-a mea. A ales sa se desparta de noi cu cateva luni de zile in urma, (si-a dat demisia). Acum e acolo. Pe-un pat de spital. Se odihneste. Incerc sa ma gandesc la ea. Ii tot transmit ganduri bune. O strig sa se ridice si sa lupte. Stiu si cred ca o sa fie bine pana la urma. O sa vedem ce vrea Dumnezeu. Sper sa ne-o redea, sa fie sanatoasa si poate face si-un bebe, sa fie un sufletel al ei, doar pentru ea....- Te rog sa lupti Ruxi!
Acum, sa vorbesc despre elenadela, care are o postare pe blogul meu. Pentru ea au hotarat altii. Se pare ca trebuie sa ne paraseasca si sa-si gaseasca un nou serviciu. Dar ea e sanatoasa, sper. Si tanara. Foarte tanara. O sa reuseasca. Ii doresc numai bine si curaj.
Mai am si alte probleme si nu de ordin intim, dar pe care inca le tin doar pentru mine. Sper ca lucrurile sa se intample in mod pozitiv , asa cum visez eu.(Nem loto)...asta ca sa-mi aduc aminte mai incolo, ca nu era vorba de vreun castig la loto ci de o persoana din viata mea care a tot incercat sa revina.
In fine, foarte grea saptamana asta. Dar cu sentimente pozitive. Nu-mi ramane decat sa am incredere. Doamne ajuta!
Sper ca in noaptea asta sa pot dormi.Ma epuizez fizic din cauza nesomnului. Framantarile astea...

Toate astea, dupa o petrecere de 8 martie, aproape perfecta.........


A luptat! A mai trait 14 ani dupa care a plecat definitiv!. A murit in data de 6 martie 2023!  

2 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

nu exista persoane oarecare. fiecare om e o personalitate exceptionala. ca si tine. ca noi toti.

elenadela spunea...

multumesc pentru gandurile bune:-) si pentru increderea ta in mine eu nu aveam asa de mare incredere atunci cand mi-au dat altii demisia dar poate ca in inconstientul meu aveam ceea ce imi trebuie ca sa merg mai departe? am auzit o zicala care mi-a ramas in minte de atunci: de fiecare data cand se termina ceva, incepe o alta poveste pe care noi nu o stim inca dar pe care o aflam mai departe in viata. Nu prea stiu daca are sens in romana zicala asta, dar aplicam asta si pt Ruxi,toate se intampla cu un motiv si poate ca incercarea prin care a trecut a fost cu un anumit scop pe care sper ca l-a aflat pana acum??
Eu m-am gandit mult la ea, desi nu o pot intelege ca fel de a fi. De cand mi-au dat sutul "inainte" stimatul si stimata am schimbat deja al doilea job asta pe care l-am inceput astazi in tari mai calde si cu cash mai mare. Poate ca intr-ul final imi gasesc acel ceva ca si activitate care sa ma multumeasca mai mult decat intr-o singura privinta ( pana acum au fost ori oamenii, ori banii, ori activitatea etc). Astept ziua in care o sa postezi un titlu de genul: sunt libera! (de job) Din cate stiu asta era un lucru pe care ti-l doreai?