luni, 14 decembrie 2009

Prima fulguiala 14.dec.2009

Se pare ca m-am inselat in privinta incalzirii globale.
Personal m-am bucurat ca a fost caldut si bine, pana acum.
Facturi micute, fara fleasca si mizerie. Binisor, n-am ce zice. Dar de astazi s-a sfarsit. E frig si chiar o sa vina iarna.
Sunt foarte fericita, ca n-am fost racita sau bolnava anul asta. Din septembrie 2008, nu s-a mai lipit nici-o boala de mine. Sa dea Dumnezeu sa fiu in continuare sanatoasa, ceea ce va doresc, voua, prietenilor mei, dusmanilor mei si nu in ultimul rand, membrilor familiei mele, care tocmai m-au descoperit pe net.
Mi-au si citit cateva din scrierile mele. Regret ca n-au postat comentarii. Dar,timpul inca nu s-a oprit. (mai e pana in 21.12.2012-nu-i asa? :-))) .

2 comentarii:

AncaT spunea...

incalzire globala my foot!!! daca iti zic ca a nins in California ma crezi? M-am socat cind m-am trezit dimineata si am vazut zapada. Thank God ca nu s-a prins!! Ca mie mi-e bine la caldurica :) Si anul asta, ca niciodata, au fost 0 grade in California!!! Asa ca, faza cu incalzirea globala nu tine!!!

Scrie si tu mai des pe blog, ca-mi place sa citesc...:)
hai la multi ani!!!

ana spunea...

o persoana oarecare ...ca multa altale!interesanta postarea.