miercuri, 23 februarie 2011

Superstitii si pessimism...


In scurta mea viata(chiar daca am o oarecare varsta, stiu si simt ca sunt tanara inca), am avut de-a face cu tot felul de personaje, numiti oameni. Care mai de care mai interesanti, mai ciudati, mai superstitiosi. De la toti am avut grija sa iau ceva. Ce inseamna ceva, acel frumos, pe care nu-l primim gratis niciodata…In urma a diverselor evenimente placute, sau neplacute, am spus-“ si ce!?... uite cu ce am ramas!(.ceva bun )...sigur ca alegerea a fost, a mea! in singuratate si fara influente, fie interne sau externe….Acum ce m-a intristat printre aceste frumoase lucruri, faptul ca exista superstitiile pe care le-am tot respectat….pana intr-o zi cand am spus ajunge! Si totul a fost schimbat: iata 2 exemple:
  1. daca vezi pisica neagra ca-ti taie calea …..sa te intorci, sa faci ce stiu eu ce… acum am pisica neagra, pe care-o iubesc, e-acasa sta-ntinsa si toarce cand o mangai...cerseste iubire si eu i-o daruiesc....
  2. daca vezi ca-ti iese-n cale, cu galeata goala, cineva….sau cu un pahar gol, mai stiu eu ce….sa te intorci sa nu stiu ce....Am vazut ca ce e gol se umple…e bine ca avem recipient….am grija de lucrurile mele sa nu se sparga, in rest eu decid daca le umplu si cu ce......
  3. …etc
si lista de exemple poate continua. Eu cred asa, ca fiecare parte buna, are si o parte rea, cand inveti sa traiesti cu amandoua, nimic nu mai este greu, sau sumbru…important e sa nu te lasi subjugat de nici o parte…adica Tu esti Tu, iar Eu sunt Eu, ca jocul din copilarie…Sa nu uitam niciodata sa fim Noi, adica Eu! Nu-s sigura ca asta-I libertatea, e doar un crez al meu….fiecare face cum si ce vrea….mie mi-e bine, asa ca va doresc sa aveti ce va doriti, voi stiti mai bine....in caz de vreti, stiti unde ma gasiti.......
Asta nu-i capitulare, e doar inca o poveste luata din exemple, pe care ma simt datoare sa o scriu...de ce nu stiu!...

Niciun comentariu: