joi, 31 iulie 2014

Urata vara!

Da, asa cum spun, urata, urata asa zisa vara, de anul acesta. In toate sensurile posibile. Un amalgam de ghinioane, boli si alte ciudatenii. Despre vreme, ce sa mai zici. Ploua, nori pregatiti de ploaie si cate o raza de soare, fara ardoare. Unde e caldura anuntata? Vai ,ce mai seceta, se anunta pentru anul asta si uite, maine intram in luna lui august si inundatiile se tin lant in tara. Oribila vara, din toate punctele de vedere. M-am hotarat, plec in tarile calde! Si-atat!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Bai,sa stii ca aveti o vara naspa. Hai ca va mai dau eu grade de la noi,ca noi nu scadem de la 35-40 nici de ciuda. Voi dati ceva ploaie,ca arde toata California de atita uscaciune...
In rest esti bine? despre ce boli vorbesti?
Trebuie sa te trec la blogroll, sa-mi apare updates cind postezi.

Liliana Daniela Gîndilă spunea...

Sunt de acord cu schimbul! :)
De bine, as putea spune ca sunt bine, dar te-as minti. Asa ca, ma rezum sa-ti spun ca sunt partial bine.
Am vorbit cu Raluca S., zilele trecute despre tine si venirea bebelusului; caci, dupa cum stii, ea nu prea serveste net.

Anonim spunea...

tu nu ai whatsapp? o am pe Ralu pe whatsapp, dar io nu cre ca se conecteaza la el,ca nu o vad online niciodata haha . Bebele tre sa apara de pe o zi pe alta, data aprox a nasterii ar fi august 9. Acu om vedea.

Liliana Daniela Gîndilă spunea...

n-am whatsapp...
Iti doresc nastere usoara. Tinem pumnii!