miercuri, 13 mai 2020

De ziua mea, tocmai am aflat ceva...

https://randuripentrutine.eu/13-mai-ziua-internationala-a-dorului-dorul-este-un-sentiment-care-nu-uita-pe-nimeni/?fbclid=IwAR3jyUfmv7E1GhX7wUkfIVhhb8z94SVTHsVvnuksEEik3TnGiIdum9UFV5M
 text si info, preluat din link-ul de mai sus!

13 mai, Ziua Internațională a Dorului – Dorul este un sentiment care nu uită pe nimeni

“Dorul este o emoție pe care o trăim des – ne e dor aproape zilnic de oameni, de locuri, de arome, de perioade din viață care au trecut. Mai mult, ne e dor de cum ne simțeam noi lângă o persoană specială sau într-o situație care a mișcat ceva în noi. De aici și ideea de zi dedicată Dorului.
Dar ce este dorul? De ce doare, de ce frige, de ce lasă urme…?
Din punct de vedere psihologic, dorul este un sentiment universal, însă în realitate este atât de complex încât nu se poate traduce în nicio limbă.
Dorul se simte, nu se explică! Este un sentiment egoist care te sufocă… Dorul doare încet și intens…
Dorul se simte până în măduva oaselor, dar e dovada că trăiești, că simți și că iubești! Dacă nu ar durea atât de tare, poate că n-am afla cât de mult suntem capabili să iubim.
Dorul înseamnă suma amintirilor frumoase… Dorul este despre oameni, despre senzații, trăiri, vise… El nu-ți cere să plângi, ci doar să-l accepți și să-l lași să te însoțească mai departe.
“Mi-e foarte, foarte dor de frumos şi de bun. Mi-e dor de oameni delicaţi şi buni. De oameni deştepti şi generoşi. De educaţie şi tradiţie. Mi-e dor de bun simţ şi bunăvoinţă”, scria Oana Pellea pe pagina personală de Facebook.
Fie ca dorul să vă fie bogăția sufletului, fie ca dorul să vă fie în primul rând dorul de Dumnezeu, dorul de Acasă.
Ție de cine îți este dor?

Niciun comentariu: