miercuri, 12 noiembrie 2008

Complexul varstei

Doream cu ardoare să cresc mare. Şi-am crescut. Şi la propriu şi la figurat. Acum n-oi fi cea mai grasă persoană, dar nici slăbuţă nu-s. In fine despre complexul ăsta o să scriu altădata.

Credeam io că în anul 2000 o să fie roboţei pe stradă şi că maşinile o să zboare. De altfel cam toţi copiii de pe vremea mea credeau la fel. Era chiar şi-o melodie a lui Mihai Constantinescu. Dar nu-mi aduc aminte versurile: Vezi vârsta...Uite că lumea n-a evoluat chiar în ritmul visurilor noastre. În schimb generaţiile de copii sunt total diferiţi faţă de ce eram noi. Bravo, au evoluat. Eu, când privesc în trecut mă văd tare înnapoită, în comparaţie cu generaţia PRO cum le-am mai spus sau cum am furat expresia de la un post de tv Protv...
Într-un fel mă bucur că se întâmplă aşa, dar în toate celelate feluri refuz să mă cred depăşită...O să revin...