luni, 17 noiembrie 2008

Ploua

Plouă. Vreau să plec. Vreau în ţările calde. La soare. Să fie cald şi să mă bucur de lumină. Aş vrea să am forţa financiară ca în fiecare toamnă să plec. Exact ca păsările călătoare. Gata, vine frigul, hai să plecăm. Facem bagajele şi plecăm la vila din "Malibu"( hai fie si-n alta parte). Sa stau intinsa pe un sezlong si sa impartasesc secrete din viata mea tumultoasa,cu ea, confidenta mea, sincera mea si credincioasa mea prietena. Cum i-ar placea ei sa auda:"- Cu cea mai buna prietena a mea". Si asa o sa-i spun, daca ea vrea .
N-am fost niciodata de acord sa fac clasificari in ceea ce priveste latura umana.
Adica cum cea mai buna, cel mai bun....Cred ca o sa ma repet la infinit cu chestia asta.
Ca de altfel nici cu expresia venita din anumite trairi ale noastre: ...cica te iubesc mult, draga mea. Si normal, ca io rid la faza asta. Cum e aia:- mult? Poti si putin? Hai sa vedem cum o fi sa iubesti mult sau putin-si care-i unitatea de masura a iubirii?( -No! ...si eu vreau sa ma marit.... -Pai cine sa ma ia? Cu atatea talente si pretentii.....Da.noroc cu mine, care ma inteleg. Eu ma iubesc si asa pretentioasa si plina de ifose. Si cu magazinele on line de unde poti sa cumperi orice si de orice marime. De la incepatori la avansati). Dar sa nu aberam prea tare pe aceasta tema.
Sa revenim la modul in care ti se pune o stampila, conform standardelor umane. Da suntem marcati. Acum fiecare intelege ce vrea din asta. Pina nu te cunoaste, te-o si categorisit. Toti isi dau cu parerea despre cine esti si cum esti. Treaba lor. Nu-i asa?
Important este sa ajungem la performanta de a ne cunoaste pe noi insine si poate, poate dupa aia sa indraznim sa ne dam cu parerea despre altii. Pana sa ajungem la discutii de iubire si de care,cum traim in iubire, mai avem mult de experimentat. Adica, eu zic ca stim cand iubim si nu prea e nevoie de marturisiri celebre si copiate sau furate de prin filme sau carti. Asta iar e o chestie de-aia cand mimezi......'smul ; mimezi ceva ce e de mimat in pat sau pe linga , in functie de imaginatia fiecaruia. Doamne trebuie sa ma opresc cu aceste scrieri...suntem in post. Fiecare cu ce-l doare. Tot asa se intampla...tot in post. Oare de ce ne trebuie atunci cand n-avem voie? Si de ce e mai bun orice ce e de furat, sau de la altul? Frumos nu-i asa? Asta da subiect. Pacat ca n-am chef sa scriu acum despre asta.

3 comentarii:

AncaT spunea...

treaba cu iubirea...depinde din care punct de vedere privesti. Sunt de acord cu tine la faza cu iubesti mult sau putin...adica ori iubesti ori nu...ca e o diferenta intre a tine la cineva si a iubi pe cineva...ca io asta inteleg daca cineva spune ''il iubesc putin pe x''. Io inteleg ca tine la x...ca daca iubesti cu adevarat nu pui o cantitate inaintea verbului iubesc, nu?
Acuma..., da fiecare stim cind iubim si cu ce intensitate, dar cred ca e bine ca persoana de linga noi sa stie si sa simta ca e iubit/iubta.Ca nu stii ce aduce ziua de miine... si daca te trezesti pe lumea ailalta, macar persoana respectiva sa stie cit de mult a fost iubita...Si asta nu inseamna ca trebe sa facem marturisiri d-alea, cum spui si tu, ca-n filme sau ca-n carti. Un simplu ''te iubesc'' la momentul oportun e de ajuns...si bineinteles ca tre sa arati prin fapte, ca la o adica cuvintele pot fi vorbe goale, faptele dovedesc adevaratele intentii si sentimente.
Si faza cu postul...hmmm...mama draga, postul e facut de popi si de biserica....acuma vrei sa-mi zici tu mie ca nu-l mai las pe Liv sa-mi dea ce-i al meu ca e post?? Ha ha ha...in nici un caz...As putea vorbi pe tema cu biserica ortodoxa la infinit...ca nu-s de acord cu multe faze cre s eintimpla, dar asta n-ar avea legatura cu subiectul blogului tau de azi...as aca...ma opresc aici. Si daca tot ploua la voi...hai in california ca la noi is 23 de grade, suntem la mineca scurta in noiembrie !!

Liliana Daniela Gîndilă spunea...

Ma bucur ca intelegi ca mine...(partea cu iubirea).
Sper ca esti de acord ca nu avea rost sa aplic niste ghilimele cit casa...(ele se subintelegeau)la faza cu postul. Cat despre ortodoxism... fiecare cu religia sau credinta lui. Nu prea imi permit sa comentez. Sunt filozofi de renume care spun de marile contradictii, din toate scrierile biblice, nu doar din ortodoxism.In fine...Era o vorba a unui coleg de-al meu: "Foaie verde foi de fag, Nu ma mestec, Nu ma bag..." Iti propun sa postezi pe blogul meu cateva scrieri de-ale tale...Se pare ca-ti place...Poate mai mult decat mie...As prefera sa vad scris mai mult(nu doar la comentarii) si mai ales ceva ce se leaga de subiectele expuse de mine. E doar o propunere...

AncaT spunea...

fata draga...am atitea idei in cap...dar crezi ca ma lasa pitica sa scriu?? hehehe ca ii trebe sa se suie si ea la mine in brate si sa ''scrie''. heheheh NU vezi ca si blog-ul meu e scris tot pe fuga?( asta daca arunci cite un ochi le el :) ) Si cind face nani, gatesc, calc, fac treaba prin jurul casei...si seara cind se culca de tot, stau si io cu Liv ca nu-l vad toata ziua...dar am sa incerc sa-ti onorez propunerea...