miercuri, 31 iulie 2013

schimbare de look

azi m-am tuns...sau mai bine zis m-a tuns o doamnă coafeză. Am ales salonul la întâmplare, într-o zonă mai modestă a oraşului. M-a tuns frumos şi scurt, a tăiat şi vreo cinci ani din părul meu. Erau atârnaţi acolo, dintr-un noiembrie întârziat. Mie imi place cum îmi stă, aşa că m-am bucurat. Mai am de dus câteva lupte cu kilogramele şi timpul liber, dar cred că o să le rezolv şi pe astea în scurt timp. În rest lucrurile încep să se aşeze. Câinele curţii a fost vaccinat, cică n-a luat nimic de la nepotul meu pe care-l muşcase. Vineri va avea loc o operaţie pe coloană. Bine că nu a mea. Şi uite-aşa...trece vremea. Între timp am mai petrecut clipe plăcute şi curative la Ocna Băi cu prietena mea. Puţin nămol şi sclade dese, prin lacurile hiper sărate. Bine per general....

Niciun comentariu: