joi, 18 iulie 2013

si-au fost 28 de grade celsius la Sibiu

Mirosul de nămol şi sare persistă pe pielea arsă. Nici câinele curţii nu mă mai recunoaşte, sau îi place sarea, că prea mă adulmecă. Am fost la Ocna Băi şi m-am bălăcit în lacul negru, după care am pus si-un strat de nămol gros pe mine. M-a ajutat nepotul meu.
Trenul de la Sibiu la Ocna Băi face 15 miute. La plecare n-a avut întârziere. Însă la întoarcere am aşteptat 50 de minute. Oare câte băi mai puteam face în acest timp, decât să aştept cu indignare trenul care nu-şi mai făcea apariţia? Lumea de pe peron a fost destul de răbdătoare. Unii ştiau de acestă întârziere. Navetiştii din tren au spus că în fiecare zi este la fel, cică ar fi nu stiu ce lucrări la calea ferată. În fine, aşa e acasă. Lucrul bun a fost că în perioada de aşteptare am reuşit să citesc. Iar în tren am avut o companie plăcută. Nepotul meu s-a întreţinut cu personajele prezente şi s-a descurcat chiar bine conversaţional, asta având în vedere diferenţa de generaţii şi socială totodată.
..a patra de concediu

Niciun comentariu: