sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Plimbare la ZOO in 20 NOV 2010

 A fost cald si soare. De aceea, merita sa scriu, despre aceasta incredibila zi de noiembrie, respectiv 20.
Ne-am plimbat, am facut poze. Am servit masa, pe malul lacului. Atat noi, cat si ratustele simpatice. O sa postez poze, de pe telefon ( asta pana descarca Raluca pozele, de pe aparatul ei).
Ratustele simpatice
Desi a fost multa lume, am reusit sa ma relaxez si sa ma bucur de soare si de frumusetea naturii. Glasul elevilor veniti din alta localitate, rasuna de mirare, cum de unii sunt pe role, cand ar fi trebuit sa fie pe schiuri? Sigur ca ne miram toti. Dar unii se mai si bucura.Si inca odata imi exprim regretul pentru iubitorii sporturilor de iarna ;)
Un pasionat de lupi
alt lup

se asterne inserarea
tipul asta era fotografiat in timp ce facea sarituri
 (acum sa nu va inchipuiti ca, vai ce salturi facea in aer)
In drum spre casa-aparitia lunii (ora 16.30 )


Nu prea stiu cum se aseaza pozele .....asa ca o sa le las in forma asta. Poate ma invata si pe mine cineva....Ce zici Anca?....

Un comentariu:

AncaT spunea...

oh , e usor sa postezi poze si sa le aranjezi :) ne intilnim intr-o zi pe mess si-ti explic cu mare placere .