luni, 15 noiembrie 2010

SIBIU, 14 Nov 2010 - 19 grade Celsius

Caldura, soare si bucurie........
Cine ar fi crezut ca mi se aud rugile?
Chiar e cald si bine pentru ce temperatura ar fi trebuit sa fie.

Duminica fiind , ne-am asezat in fotoliile de rachita, sa ne odihnim mintile la soare.
Si dupa ce am contemplat biserica invaluita de lumina, in vecinatetea casei lui Raluca, am trecut la fapte mai "intelepte". Am facut gratar in gradina.
Povesti, lectii de viata si alte multe poveţe impletite cu carnaciori si bere.
Ei, asa da iarna!
Ce scriam anul trecut pe vremea asta? .....Chiar ar trebui sa verific.
Imi pare rau pentru iubitorii sporturilor de iarna...sau .........?! Hm, daca ma gandesc mai bine.....eu nu practic, asa ca, tot mai bine e la piscina sau la pescuit.( Scuze...la cei ce se oftica).

Niciun comentariu: