sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Tichindealul in umbra! 27Nov2010

M-am incumetat sa vad cum e la tara in noiembrie. Astfel ca, n-am refuzat invitatia de a vizita Tichindealul.
Am facut si niste poze, din nou cu telefonul. N-am regretat, desi e toamna tarzie, a plouat, a lapovitat si nu stiu ce a mai facut, dar in cele din urma, a aparut soarele. M-am bucurat de sunetele lemnelor arse in semineu, de o tuiculita naturala de pere, de un anturaj cald si fara graba. Acolo toate lucrurile sunt pe "slow". Am fost la o plimbare prin sat, unde inevitabil, m-am  intalnit cu o tigancusa, care mergea la "şipotul din sus".(Acolo e apa cea mai buna din sat). M-am intalnit cu ea si la intoarcere. Era foarte mandra de ea, ca facuse plinul. Si mi-a urat sanatate si toate cele bune. Nu i-am facut poza, sa nu cad in penibil. Una peste alta, m-am simtit minunat si incantata de vizita facuta. O sa imi fac curaj si o sa postez o poza cu mine. Actual de actuala. Am promis ca o sa fac asta, nu-i asa Anca. La tine pe forum , nu ma descurc_si mi-e rusine sa recunosc. Dar, acum stiu, ca tu nu o sa ma dai de gol.........


Indicatorul pe jumatate Tichi.....

din curte 
de pe terasa

de pe terasa mai luminata.......

Oltoii, care trebuie inveliti cu folie...
O ulita dupa ploaie sau lapovita....ce-o fi fost aia


Gasculite

Gasculita, penajul batea in verde...dar cu telefonul ce sa prinzi...

"La troci", langa biserica

o parte din Biserica

O femeie din sat, hranea cainii.


2 comentarii:

AncaT spunea...

esti absolut senzationala! hahaha! d-aia nu intrai tu pe forum? haha! lasa ma, ca virgula cu pusul pozelor se rezolva, tu du-te , fa-ti tupeu si intra in vorba. vezi ca am facut si o schimbare la fata, dupa voturile domniilor voastre.
da sa nu ma lungesc cu voba, ca uit ce vreau sa-ti zic. Si anume, sincer, arati mai bine decit imi aminteam io. E drept acuma ca era noaptea si in discoteca, cu luminile alea ce pilpiiau ( neoane stricate ,cum le numesc eu haha)dar oricum,arati bine. geaba zici tu ca nu. Cred ca ai nevoie de ochelari,urgent.
si acu te las, ma duc sa fac baie fetii. Te asteptam la un pahar de vorba, baga-te in seama cu tupeu :)
xoxo

Liliana Daniela Gîndilă spunea...

Merci Anca! Mi-am facut curaj si am postat doua teme pe forum.......Acum sa vedem rezultatele.....